Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

.......

Σήμερα το πρωί πήγα στη μικροβιολόγο της γειτονιάς μου για να κάνω τις ετήσιες εξετάσεις αίματος, ούρων και θυρεοειδούς.
Χτύπησα το κουδούνι στις 8:00 και καθώς δεν υπήρχε κανείς άλλος στην αναμονή του ιατρείου, η γιατρός με οδήγησε κατευθείαν στο εξεταστήριο, όπου η διαδικασία κράτησε το πολύ πέντε λεπτά.
Όταν τελείωσε, η γιατρός με ξεπροβόδησε στην πόρτα, ανταλάσσοντας τις συνηθισμένες αβρότητες.
Ξαφνικά, τη βλέπω να βουρκώνει και μου λέει "Αχ, κορίτσι μου να 'ξερες τι μου θύμισες",
κι εγώ η αφελής "Αλήθεια τι;"
Είχε μια ανηψιά που μου έμοιαζε πολύ στην εμφάνιση και τους τρόπους και τη χάσανε στα 23 της πριν από έξι μήνες...
Στο άκουσμα, ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί - τι ρώτησα;
Ψέλλισα κάτι συλλυπητήριο και το 'βαλα στα πόδια αφήνοντάς την να κλαίει, θρηνώντας για μια αθώα νέα κοπέλα που έσβησε στην άσφαλτο...
Ακόμη κι αυτή τη στιγμή ριγώ συγκλονισμένη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: